Richtlijnen binnen de praktijk mbt het coronavirus

In verband met het oplopende aantal besmettingen van het Corona virus, brengen wij ook graag weer de richtlijnen binnen onze praktijk onder de aandacht.

Ook onze zorgverleners blijven thuis bij gezondheidsklachten. Dat betekent dat we soms minder plekken hebben op het spreekuur, of dat het wat drukker is aan de telefoon. Wij doen ons uiterste best om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn en hopen op uw begrip wanneer het langer duurt dan u van ons gewend bent.

Het is belangrijk dat u bij klachten of vragen over uw gezondheid –ook wanneer deze niet gerelateerd zijn aan het coronavirus- contact opneemt met de assistente of de huisarts. Waar het kan, helpen wij u graag op afstand. Waar het nodig is, helpen wij u in de praktijk.

We proberen zo weinig mogelijk mensen te zien aan de balie. Daarom willen wij u vragen om zoveel mogelijk online te regelen. In uw online Patiënten Portaal kunt u een afspraak inplannen, een medische vraag stellen aan uw huisarts middels een e-consult en herhaalrecepten bestellen. Komt u er niet uit? Dan helpt een van onze assistentes u graag telefonisch.

Heeft u (verkoudheids)klachten die bij het coronavirus passen? Kom dan niet naar ons toe. Laat u gratis testen bij de GGD. Via 0800-1202 kunt u een afspraak maken.Zonder afspraak kunt u niet langskomen bij de praktijk. Komt u naar onze praktijk? Neem uw mondkapje mee en zet hem op bij binnenkomst.